Frakt og levering
Alle våre produkter leveres på i postkassen din eller til din nærmeste butikk, avhengig av størrelsen på din postkasse. Vi benytter Posten Norge / Bring som speditør.
Våre fraktalternativer
- Pakkepost med sporing, levert til postkasse eller nærmeste utleveringssted – kr. 39
Uavhentede pakker
For pakker som ikke blir hentet innen tidsfristen forbeholder Slippstress.no seg retten til å debitere en avgift på 150 kr. for de kostnader som ekspederingen har påført oss. Uavhentede pakker omfattes normalt ikke av angreretten.
Sporing
Du skal ha mottatt sporingsnummeret ditt i en e-post. Om du ikke har mottatt sporingsnummeret eller trenger å få det tilsendt på nytt, kontakt oss via Kontakt oss på nettstedet.
Pakking og sending
Alle ordre behandles og sendes ut mandag – fredag. Ordre lagt inn i helg og på helligdager behandles førstkommende virkedag.
Vi gjør oppmerksom på at det kan forekomme økt behandlings- og leveringstid i høytider.
Retur og bytte av varer
Vi håper at du alltid blir fornøyd med spillene du handler hos oss, men skulle du av noen som helst grunn angre på kjøpet ditt, så gjelder følgende:
14 dagers angrerett er gjeldende i henhold til norsk lov. Hvis du ikke vil beholde varen, må du gi beskjed innen tidsfristens utløp. Etter at du har gitt beskjed om at du ønsker å benytte deg av angreretten har du ytterligere 14 dager på deg til å sende varen i retur til oss.
Følg instruks under for å gjennomføre en retur eller send oss en mail på niklas@elgfarm.no. Husk å skrive RETUR og ditt ordrenummer i emnefeltet til e-posten.
Retur av varer – steg for steg
- Send oss en e-post til post@slippstress.no.
- Husk RETUR og ditt ordrenummer i e-postens emnefelt.
- Legg produktene du ikke vil ha i forsvarlig forpakning.
- Send pakken til Elgfarm AS, Lofotgata 1, 0458 Oslo
Du er returansvarlig
Det er ditt ansvar at pakken kommer frem til oss. Kontakt oss via Kontakt oss på nettstedet, om du skulle møte på problemer eller har spørsmål.
Tilbakebetaling
Dersom du skal motta penger i forbindelse med en retur, så skjer dette utelukkende via Visa/Mastercard eller Vipps. Tilbakebetaling skal finne sted innen 14 virkedager etter at vi mottar produktet fra deg, til samme betalingsmiddel som ble brukt ved kjøpet.
Ved heving av kjøp grunnet forsinket levering fra oss, gjelder samme regler for retur.
Reklamasjon
Dersom det oppdages en feil eller mangel på en vare må du innen rimelig tid etter at dette oppdages, gi oss melding om at du ønsker å påberope en mangel (reklamasjon). Du kan melde fra om feil og mangler ved produktene til niklas@elgfarm.no
Vi forbeholder oss retten til å videresende reklamasjoner til produsent eller underleverandør for videre vurdering av eventuelle feil og mangler.
Hvis du på eget initiativ iverksetter tiltak for å utbedre mangelen ut over det som måtte være avtalt med oss, betaler vi ikke disse utgiftene.
Bytte en vare?
Dersom du vil bytte noe du har kjøpt til en annen vare fra oss, refunderer vi deg for varen som er kjøpt. Du legger selv inn en ny bestilling i vår nettbutikk på den varen du ønsker å bytte til og følger retningslinjer for retur av varen (som er beskrevet over).
Uavhentede pakker
Hvis en pakke som er levert ditt lokale utleveringssted ikke blir hentet, forbeholder vi oss retten til å debitere kr. 150,- for frakt- og håndteringskostnadene dette fører med seg for oss.
Alle forsøk på svindel vil bli politianmeldt.